Udlejningsregler
Regler for udlejning af RSK Huset ved Gjerrild Klint
Udlejningsregler for RSK Huset
RSK forbeholder sig ret til at sende regningen videre til dig, hvis det bliver nødvendig at rydde op, fjerne affald eller rengøre efter medlemmer/gæster.
Hvis du ønsker at booke HELE RSK HUSET skal du booke både Gul Værelse, Rød Værelse og Lejligheden i samme booking.
HUSK at tømme køleskabe for alt, sluk for dem og lad lågerne stå åbne.
Tag salt, sukker, krydderier med dig hjem og lad det IKKE stå i køkkenet.
RSK Medlemsrabat -25%!
Som medlem af RSK får du 25% rabat på lejepriserne.
- Vælg det du vil leje; Gul eller Rød værelse, eller Lejligheden.
- Vælg Ankomst dato og Afrejse dato. Dage som er optaget vil være nedtonet med gråt i kalenderen og kan ikke vælges.
- Hvis du ønsker at leje HELE RSK Huset, så skal du booke alle tre muligheder; Gul værelse, Rød værelse OG Lejligheden, samtidig med samme datoer.
- HUSK at oplyse dit RSK medlemsnummer ved booking så du kan få 25% rabat på lejepriserne. Medlemsnummeret finder du på dit medlemskort.
- Tjek om der er vand -huset er tilsluttet almen vandforsyning, og lad det løbe et par minutter før du drikker det, så det er helt frisk.
- Tjek om der er strøm -strøm slås til på HFI relæet i strømtavlen i stuen i fælleshuset eller inde i lejligheden, hvis det er den man har lejet.
- Tjek huset om det er i orden -tag billeder af fejl og mangler og send dem til RSK, Finn Sommer på 42 55 76 88, som sms.
- Åben nøgleboks ved fælleshuset eller ved lejligheden med den kode som RSK har oplyst ved udlejningen. Nøglen til skuret ligger i nøgleboksen til fælleshuset.
- Huset og dets inventar skal bruges med almindelig omtanke og må ikke beskadiges. Opstår der skader, tages billeder og de sendes til RSK, Finn Sommer som sms på tlf. 42 55 76 88
- Brug af brændeovn i fællesstuen må kun foregå med træ, og ikke afbrænding af nogen form for affald. Træ skal selv medbringes, Men et eventuelt overskud må gerne efterlades nede ved den overdækkede del af skuret.
- Brug af udendørsarealer og den overdækkede terrasse med grill. Ta altid hensyn til nabohuset angående støj og aktiviteter. Kulgrill må ikke startes under den overdækkede terrasse, kun udenfor. Overskydende kul til grill må gerne sættes ind på hylden i reolen i skuret. Gasflasker sættes ind i skuret.
- Huset og lejligheden skal fejes, støvsuges, og alle gulvflader og borde skal vaskes af.
- Støvsugerposen tjekkes og evt. udskiftes før/efter brug. Alt inventar skal være sat på plads og ryddeligt. Husk at få tømt kaffemaskinen. BEMÆRK: intet salt, sukker og krydderier samt alle former for madvare, skal fjernes fra huset/lejligheden og bortskaffes.
- Brændeovnen og grill tømmes for aske. Fedtbakker skal tømmes/bortskaffes. Grill sættes på plads under den overdækkede terrasse.
- Køkkenborde samt køleskab skal tømmes for madvare og vaskes af. Køleskab skal altid være afbrudt og dørene efterladt åben.
- Toiletter og badeværelser skal rengøres og afvaskes. Dørene efterlades åben.
- Skuret låses og der skal være ryddet op. Har man brugt ting derfra SKAL de sættes tilbage på den samme plads.
- Den overdækkede terrasse skal efterlades i ryddelig stand. Plaststole stables og stofhynder stables på bænken bagerst. Alle genstande: lysestumper, flasker, dåser + kasseret fiskegrej og ALT andet affald skal fjernes.
- Udendørs bord og bænkesæt flyttes tilbage i nærheden af den overdækkede terrasse.
- Affald lægges i affaldsbeholderen ude ved vejen. Kan det ikke være i beholderen, skal det tages med hjem.
- Mangelfuld rengøring bliver afregnet med kr. 495,00
- Nøgleboks ved huset lukkes igen med hoveddørsnøglen til fælleskøkkenet og sammen med skurnøglen. Husk at dreje koden.
- Nøgleboks ved lejligheden lukkes, og husk at dreje koden.
- Bortkomst af nøgler afregnes med kr. 495,00
- El-forbrug afregnes med kr. 5,00 pr. KWh.
- Ved ankomst SKAL der tages et billede at måleren som tydeligt viser måler tallene.
- Ved afgang SKAL der igen tages et billede af måleren som tydeligt viser måler tallene.
- Begge billeder skal sendes pr. mail eller via formularen til kasserer@randerssportsfiskerklub.dk hvorefter du får tilsendt en faktura på afregningen af dit el-forbrug i lejeperioden.
- Ved manglende indsendelse af målerstanden, fastsættes i skøn over forbrug på kr. 495,00.
- Kun gæster ved udlejning samt øvrige RSK medlemmer, der har betalt kontingent for året, må benytte P-pladsen på ejendommen. Ingen andre må ikke benytte P-pladsen.
- Eneste undtagelse er personer som RSK har bemyndiget til f.eks. vedligeholdelsesopgaver på huset og græsslåning.
- Parkering må ikke foregå nærmere huset end foran fundamentet til flagstangen. Kørsel langs med, og om foran huset er forbudt.
- Parkering og oplag af både og andre ting, udenfor udlejningsperioder og dagsbesøg, må kun foregå efter tilladelse fra formanden for RSK. I modsat fald kan disse ting blive fjernet uden varsel.
- Ved udlejning skal mangler og fejl altid oplyses til RSK udlejer, Finn Sommer på tlf. 42 55 76 88 eller via sms.
- Ved fejl på el eller vand, kontaktes formanden for RSK Jan H. på tlf. 30 73 12 46 eller Finn Sommer på tlf. 42 55 76 88
- Fyldt samletank for spildevand, kontakt Finn Sommer på tlf. 42 55 76 88
- RSK medlemmer som har betalt kontingent kan bruge P-pladsen, den overdækkede terrasse samt fælleshuset til ophold i dagtimerne. Denne mulighed gælder helårs, og hvis det er foreneligt med den øvrige udlejning.
- Overnatning i fælleshuset, kun efter forudgående aftale med Finn Sommer, tlf. 42 55 76 88. Overnatning koster et vedligeholdelses- og driftsbidrag på kr. 50,-
- Kode til fælleshuset udleveres når kontingent er betalt.
- Betingelsen er, at fælleshuset rengøres efter brug og efter beskrivelsen i Oprydning og rengøring ved afgang ovenfor! Beskidte waders og støvler skal blive udenfor.
- Toiletter må ikke bruges om vinteren da vandet er afbrudt.
- Genstande til genbrug så som møbler og andet inventar som man mener godt kan foræres til huset, må det kun ske hvis man har aftalt det med formanden først. Ellers er det forbudt at efterlade genstande uden aftale.
- Poser til affald 30L, der SKAL pose i affaldsspanden.
- Toiletpapir + køkkenruller.
- Viskestykker og andet til opvask + rengøring.
- Dyner og puder, lagner og betræk eller sovepose.
- Hvad du skal bruge til madlavning.
- Gryder, pander, service og bestik er i huset.
- Sæt kun varmtvandsbeholderen på 50-60 grader.
- Til rengøring findes kost, spand, klude og støvsuger.
- Træ til brændeovn i opholdsstuen skal man selv medbringe eller købes i området.